Adikia.cz
–
Za humny je válka. Ukrajinští muži dostávají povolávací rozkazy k nástupu na obranu proti ruským agresorům. Nikdo přesně neví, kam se současná válka na Ukrajině může posunout, proto je namístě se zamyslet, jak by to bylo v případě napadení našeho státu.
Je zde tisíce mužů, kterým stát systematicky ničil a ničí život, kdy brutálně zasahuje do rodinných vztahů a podle zrůdné premisy, že matka je zásadně lepší rodič a otec je dobrý jen na placení výživného, je nebere za plnohodnotné rodiče. Tisíce mužů na základě této zrůdné premisy nadobro ztratilo kontakt se svými dětmi. Tisíce mužů na základě této zrůdné premisy bylo zbaveno majetku nebo dokonce osobní svobody. Tisíce mužů na základě této zrůdné premisy je psychicky a ekonomicky vydíráno.
Bývalé manželky, odloučené děti, soudci, zaměstnankyně OSPODů, politici a všichni ostatní, kdo jste se podíleli na zločinném systému proti otcům, jste přesvědčeni, že za všechno to příkoří budeme to my, rozvedení otcové, kdo v případě napadení našeho státu bude za vás nasazovat svůj život?
Tak na to velmi rychle zapomeňte!
Převzato z webu Adikia
25. 2. 2022 at 5:18
Jak je tvůrce Adikie křivák a manipulátor, tak v tomto s ním souhlasím, vidím to úplně stejně. Kdyby byla válka u nás, všechny feminy by se rázem změnily ze silných nezávislých žen na slabé bezbranné pečovatelky a ošetřovatelky a rády by se schovávaly za mužská záda.
26. 2. 2022 at 7:59
Výborně. Takový věcný názor se líbí i nejstarší rodinné organizaci mužů Únia mužov Slovenska a jej zakladateľovi učiteli a evolucionistovi Ing. L. Balvínovi, i Klubu žien a matiek pri ÚMS a jeho predsedníčke M. Vetrákové. Organizace byla ilegálně založena před 40lety, po převratu 1989 jsme se legalizovali jako 1.mimovládní organizace. Společně s Ing. Václavem Bartošem jsme založili Svaz mužů, dnes pod názvem Únie otců v ČR a další organizace.
Dovolím si poukázat na přenášky učitele Ing. L. Balvína, ve kterých poukazuje, že války ve světě vyvolávají předvším ty státy, ve kterých mají ženy už několik generací vyšší práva vlastnit děti, beztrestně okrádat a vraždit muže i děti.
20. 3. 2022 at 18:56
Ten křivák a manipulátor bojoval za rozvedené otce, když ty jsi ještě byl součástí tohoto zločinného systému a bude bojovat dál, ačkoliv právě ty si to absolutně nezasloužíš.
20. 3. 2022 at 22:00
Sakra chlapi nehádejte se, to je přesně to, co jim nahrává.
21. 3. 2022 at 8:48
Máte pravdu, že rozpory mezi různými aktivisty nahrávají feministkám, ale jsou určité hranice mezi tím, kdy se něco dá přehlédnout a kdy už se musí reagovat nehledě na společného nepřítele. Pana Mesznera jsem roky považoval za jednoho z nás, jeho stránky jsem četl a fandil mu. Nikdy jsme se nesetkali, nekomunikovali spolu, a přesto jsem se u něj jednou o sobě dočetl, že jsem volič Schwarzenberga a stoupenec TOP 09. Nikdy jsem tuto stranu ani její představitele nepodporoval, naopak mi byli a jsou protivní, protože pro otce nehnuli prstem. Slušně jsem mu napsal, že asi spletl a dal mu možnost z toho vycouvat a zachovat si tvář. Naopak, začal vytvářet zhovadilé teorie, že když jsem pracoval na MZV, tak musím volit Schwarzenberga. Uvažování jak za feudalismu – že poddaní ve všem souhlasí s knížetem. Když se mne začali jiní zastávat, dokonce na svých stránkách zakázal můj způsob řešení bezpráví propagovat a povolil jediný správný názor – ten svůj. Pochopím, že každý z otců bojuje nějak jinak a má svůj názor, ale nestrpím lži (obzvláště o sobě) a diktování jediného správného názoru.
21. 3. 2022 at 10:31
Danieli, mezi rozvedenými otci nikdy nebyla jednota, tak to není potřeba nějak zakrývat. Už zde byla celá řada pokusů otce sjednotit, ale vždy to někdo podělal. Když už se Jadlovský vrací do té historie, tak on byl právě jedním z nich! Tehdy se nás snažil sjednotit pan Berka. Vše lze dohledat na stránkách Adikie nebo Unie otců.
21. 3. 2022 at 8:56
Především jsme si my dva nikdy nepotykali, ale beru to, že jsi kromě již zmíněného ještě hulvát. MZV jako zločinný systém sis vycucal z prstu stejně jako Schwarzenberga a TOP 09. MZV nemá žádný vliv na opatrovnickou justici a o tom, kdo z nás dvou podporuje zločinný systém, bychom mohli dlouho diskutovat. Když já pochopil, v jaké žumpě žiju, tak jsem emigroval a už roky jsem té žumpě nezaplatil ani korunu na daních nebo zdravotním pojištění. Ty se stylizuješ do role disidenta, a kdybych měl použít tvou logiku, tak režim jsi podporoval i jako opravář antén, protože jsi pomáhal šířit jeho propagandu a navíc platíš daně. Svůj boj klidně veď dál, ale za mne ho nevedeš, já s lidmi tvého ražení nechci mít nic společného.
21. 3. 2022 at 10:15
Ani já nechci mít nic společného se otci, kteří se chovají úplně stejně, jako matky, které unášejí děti, aby se nemohly vídat s otcem. A takový rádoby ochránce práv dětí na oba rodiče se tady bude do někoho navážet? Jdi se bodnout krasavče.
21. 3. 2022 at 10:24
Fakt nechápeš rozdíl mezi bývalčiným únosem, který byl spojen s bráněním ve styku a mým odjezdem, během kterého jsem jí navrhoval střídavku nebo otcovskou výchovu? Pokud ne, tak jsi na tom intelektuálně ještě hůř, než jsem si myslel. Jistě bys vymyslel nějaké lepší řešení než já. Manipuluješ stejně jako feministky. Bodnout se jdi sám.
21. 3. 2022 at 12:56
Milí přátelé – otcové.
Jako poslední žijící zakladatel Hnutí mužské populace za Záchranu zdravého mozku před degenerací pseudo výchovou a vlatněním dětí slabším pohlavím a jeho pasáky na mužských penězích Vás snažně prosím, chovejte se jako slušní rytíři mezi sebou.
Nemusíte jeden z druhým souhlasit, ale při diskuzích se diskutuje a nenadává jeden druhému… Veřejně – aby z toho měl nepřítel,-kyně evoluce radost.
Na to je jiný rynk …
S přáním všeho dobrého
Ing. Lubomír Balvín, ÚMS – HPR
Marcela Vetráková, Klub žen a matek ÚMS
21. 3. 2022 at 13:27
Pane Balvíne, nebuďte prosím pokrytec. Moralizuje útočníka, který si zde vybíjí svojí frustraci z vlastních chyb, kdy podá žádost o rozvod a pak se domáhá věcí, které jsou v rozporu s platnými (neříkám správnými) zákony.
http://nalus.usoud.cz/Search/GetText.aspx?sz=I5-947-18
Já jsem na nikoho neútočil, byť mám na řadu věcí jiný názor.
22. 3. 2022 at 8:21
Já jsem Vás nikde nejmenoval, ani neobvinil.
Ale chápu Vás – všichni jsme frustrovaní degenerativním stavem společnosti. A všichni děláme chyby.
Moje skromná rada(na základe vzdélání a 50leté praxe) : Muži, otcové. Nehledejte to, co vás rozděluje! Hledejte to, co vás spojuje!
22. 3. 2022 at 11:28
Jestli to není chyba podání, že stížnost mělo podat dítě zastoupené zákonným zástupcem, otcem, to zase ale není účastníkem řízení. Tak jedině pro porušení čl. 3 Úmluvy o právech dítěte? No zjevně to nebylo právně jednoduché, jak tento rozvod napadnout z důvodu porušení zákona.
22. 3. 2022 at 16:03
Chyba podání to není, to jen justiční podvodníci v Brně vymýšleli, jak zamaskovat porušení zákona. Meszner tím tady mává, aby odvedl pozornost od toho, že je usvědčený lhář.
22. 3. 2022 at 18:18
Podáním na Ústavní soud pan otec neudělal chybu.
Získal další dukaz, že celý justiční a politický režim je organizovaný degenerativní a genocídní zločin, který koná v rozporu a vědeckými – prírodními zákony evoluce lidstva.
22. 3. 2022 at 22:22
Hele Jadlovský, když ti to tak těch 9 let leží v žaludku, tak se k tomu můžeme klidně vrátit. V té době bylo veřejným tajemstvím, že zaměstnanci MZV musí volit svého šéfa chrápajícího knížete, který ani nevěděl, co je to střídavá péče. Ostatně bylo by dost divné, kdyby se někdo nechal od někoho zaměstnávat, dostával za to luxusní plat a pak ho nevolil. Aha. Já zapomněl. Ty jsi vlastně byl proti svému šéfovi. Tak kdo je tady potom křivák, když jde proti svému chlebodárci? Nebo jsi jako ten Rychetský? Ten prý také vstoupil do KSČ, aby ho rozložil zevnitř.
A když už ses zmínil o mojí práci, tak já jsem se na vlastní pěst živil poctivým řemeslem, za což jsem řádně odváděl daně, ze kterých jsem vykrmoval takový lidský odpad, jako jsi ty, který byl součástí zločinného systému.
22. 3. 2022 at 23:45
Pane Mesznere, já moc nevidím rozdíl v tom, dělat ve státní správě a pobírat od státu plat vs. živit ten bordel svými daněmi. Jsme za to odpovědni všichni, samozřejmě do míry váhy svého volebního hlasu a ochoty se angažovat politicky.
Nicméně vyčítat panu Jadlovskému, že pracoval na MZV mi přijde příliš přísné. Jakoby jediný spravedlivý byl ten, co odmítla i platit daně, včetně DPH, tedy žil pouze výměnným obchodem a současně střílel prominenty prohnilého režimu.
Pane Balvíne, k čemu je nám 436. důkaz v každém roce, že si Ústavní soud vytírá s ústavním právem zadnici?
23. 3. 2022 at 8:47
Danieli, určitě nemá smysl cokoliv vyčítat vrátnému na MZV, ale Jadlovský měl určitě více možností a kontaktů, jak proti tomu zločinnému systému bojovat, než nějaký živnostník.
Tohle opravdu není ani tisící důkaz o zvrácenosti systému, ale o naprosté hlouposti se dožadovat něčeho, co je v rozporu s platnými zákony. Opakovaně říkám že špatnými, ale to právě měl Jadlovský větší šanci ovlivnit, než nějaký živnostník.
22. 3. 2022 at 22:32
Tato diskuse se ubírá směrem, který není vhodný. Od nynějška zde budou pouze příspěvky, které nebudou obsahovat žádné urážky. Pokud máte cokoliv proti komukoliv, klidně to napište, ale věcně, a pokud je to možné, uveďte i důkazy. Příspěvky urážející někoho jiného budou mazány a při opakování bude jejich autor zablokován.
23. 3. 2022 at 8:35
Aleši, jako moderátor přicházíš s křížkem po funuse. S tím jsi měl začít hned od začátku a nemuselo to do těchto konců dojít.
23. 3. 2022 at 8:50
Jseš chorobný lhář a tvoje výmysly už jdou za hranici poruchy vnímání reality. Žádné veřejné tajemství o povinné volbě ministra neexistuje a je to jen další z řady tvých blábolů. Pracoval jsem na MZV 12 let, vystřídalo se tam za tu dobu 8 ministrů, nastoupil jsem za socana Kavana, ale tobě se do tvých konstrukcí zrovna hodil Schwarzenberg. A sledovat, kdo koho volí, nebylo možné ani za socíku, natož teď. Nejen, že nevíš, jak to funguje ve státní sféře, ale asi jsi ani nikdy nebyl u voleb. Naši slovní přestřelku končím, nikam nevede. Na cokoliv dalšího už nereaguji. Klidně si dál veď svoje teorie, ale mne z nich vynech.
23. 3. 2022 at 13:08
Ty tady nejdříve někoho napadneš pro údajnou křivdu spáchanou před téměř deseti lety a když tě zde konfrontuji s jasnými argumenty, tak z toho chceš vycouvat? Nemusíme diskutovat zde, když to Aleš nedokázal zatrhnout hned od začátku a teď se mu tato diskuse nezamlouvá. Můžeme klidně pokračovat na Adikii. Můžeš to všechno napsat na infoadikia@seznam.cz a já zajistím, že to bude zveřejněno včetně mého komentáře. K tomu ti ale chybí odvaha.
24. 3. 2022 at 8:54
Pane Daniel Sedkák. S vašim oříspěvkem souhlasím.
Položil jste mi otázku. odpovídám:
Dukazy o zločinech proti-rodinného, proti-otcovského, proti-dětského režimu nejsou zbytečné. Tak jako byly použity dukazy v roku 1945 , o kterých v letech 1938-1945 si mnozí mysleli, že jsou zbytečné.
Proto zbírejte a uchovávejte všechny materály o zločinech nepřátel duševně, morálně a reprodukčně zdravým lidem.
Jednou nastane den návratu k evoluci lidstva. Potom by nám chyběly fakta o zločinech a zvrácené ideologii feministek obou pohlaví. Když nebudou dukazy – tak nebudou souzeni, odsouzeni a chopí se opět vlády a nastolí opět diktatúru DEGENERACE !
Pěkný den vám přeje učitel Ing. L. Balvín, osobně 🙂
24. 3. 2022 at 22:18
Děkuji za odpověď. Zrovna dnes pomohla, když jsem dostal další odmítnutí ústavní stížnosti, ale naprosto brutálním způsobem. Jsou to zločinci, jen se obávám, že pokud dojde k návratu k evoluci lidstva, že budeme začínat na úplně jiné úrovni, lovců a sběračů….
Míra zla produkovaná soudci Ústavního soudu je naprosto bezbřehá.
1. 4. 2022 at 14:16
Zvláštní a nesmyslně kritické názory, omyly, způsob vyjadřování a nepodložená obvinění pana Mesznera vůči druhým ho spolehlivě negativně hodnotí. Udělal dost dobré informační práce, ovšem podobně jako Fiala ji především on sám nejvíce poničí. Domnívám se, že pokoušet se s ním o dialog je ztráta času. To nechť si uváží každý sám.
8. 4. 2022 at 13:21
Tomáši, můžeš být prosím konkrétní v čem jsou moje názory zvláštní, nesmyslně kritické, v čem se mýlím, co máš proti mému vyjadřování a koho a čím jsem někoho nepodloženě obvinil?
Můžeš to napsat sem nebo na email infoadikia@seznam.cz a uvidíme, kdo je či není schopen dialogu.
Čím podle tebe znehodnocuje svoji práci Fiala? To by mě opravdu zajímalo.