Vladimir Putin
–
Ukázka z projevu ve Federálním shromáždění ze dne 21. února 2023:
Podívejte se, co dělají se svými vlastními národy: ničení rodiny, kulturní a národní identity, zvrácenost, zneužívání dětí až po pedofilii jsou prohlášeny za normu, za běžnou součást jejich života, a duchovní, kněží jsou nuceni žehnat sňatkům osob stejného pohlaví. Ať si dělají, co chtějí. Co tím chci říct? Dospělí mají právo žít, jak chtějí, tak jsme se k tomu v Rusku chovali a vždycky se k tomu tak chovat budeme: nikdo se jim do soukromého života nevměšuje a my to dělat nebudeme.
Chtěl bych jim však říci: Podívejte se na svatá písma, hlavní knihy všech ostatních světových náboženství. Tam se píše všechno, včetně toho, že rodina je svazek muže a ženy, ale i tyto posvátné texty jsou dnes zpochybňovány. Stalo se známým, že například anglikánská církev plánuje – zatím však jen plánuje – uvažovat o myšlence „genderově neutrálního Boha“. Co na to říci? Chraň Bůh, „nevědí, co činí“.
Miliony lidí na Západě si uvědomují, že jsou vedeni ke skutečné duchovní katastrofě. Elity se, bez obalu řečeno, prostě zbláznily a zdá se, že na to není lék. Ale to je jejich problém, jak jsem řekl, a my máme povinnost chránit naše děti a také to uděláme: ochráníme naše děti před degradací a degenerací.
ПОСЛАНИЕ ПРЕЗИДЕНТА ФЕДЕРАЛЬНОМУ СОБРАНИЮ vyšlo 21.2.2023 na katehon.com. Překlad Zvědavec.
23. 2. 2023 at 17:26
Pomatený stařík blábolí. Kdyby zde „pedofilie byla prohlášena za normu, za běžnou součást života,“ nebo kdyby „duchovní, kněží byli nuceni žehnat sňatkům osob stejného pohlaví,“ asi bych si toho všiml. Nebo má Střídavka lepší informace?
https://financnenoviny.com/vladimir-putin-klamal-o-legalnosti-pedofilie-v-eu/
24. 2. 2023 at 11:29
Střídavka, jakož i všechny tyto rádoby prorodinné spolky, včetně Hnutí pro život a Aliance pro rodinu, jsou buďto přímo nebo aspoň nepřímo napojené na krvavé rubly z Putinova režimu nebo minimálně zneužívají důsledků hybridní války. Michal Semín z Akce DOST u nás hostil Alexeje Komova ze Světového kongresu rodin, Jana Jochová vystupovala po boku ruského dezinformátora Petra Hájka v roce 2012 na útočné akci proti Prague Pride (tolik k tomu, jak prý nikdo proti gayům a lesbám nic nemá) atd. https://manipulatori.cz/legitimni-boj-za-rodinne-hodnoty-nebo-umyslna-manipulace-s-fakty-velka-francouzska-lez-z-pera-aliance-pro-rodinu/
24. 2. 2023 at 21:57
Když se na zmíněném odkazu podívate na video z akce v roce 2012, zakladatel Střídavky Aleš Hodina zde řekl toto (od času 4:45):
„Například socialistická senátorka paní Gajdůšková v této souvislosti přirovnala děti ke psům, které mají mít jednoho pána. Někteří rádoby odborníci také tvrdí, že dětem bude lépe s jedním rodičem, který bude žít s nějakým cizím pánem nebo nějakou cizí paní. Tito lidé nechápou důležitost rodinných vazeb dětí k oběma svým rodičům, k otci i k matce. A právě s podobnou relativizací rodinných hodnot se setkáváme i při prosazování výchovy dětí homosexuály.“
Na těchto slovech ani po více než 10 letech není důvod cokoliv měnit.
25. 2. 2023 at 7:24
Rodiče nedělá rodičem výron spermie, těhotenství a porod, nýbrž jenom kočárek, čistá plena a pohádka na dobrou noc. Nikdo k nikomu nemůže cítit vazbu na základě toho, že jej zreprodukoval.
25. 2. 2023 at 7:27
Jinými slovy rodina je jenom o vztazích, ne o pokrevnosti. A že tato slova na podporu střídavé péče mimochodem doplněná i o přirovnání gayů a leseb k pedofilům pronesl Aleš Hodina na akci mířené proti Prague Pride, a že Střídavka inklinuje k náboženským fanatikům a propaguje konverzní terapii, také o něčem svědčí.
25. 2. 2023 at 11:56
Konverzní terapie by vám pomohla.
25. 2. 2023 at 14:24
Já po žádné pomoci netoužím. Mě se můj život líbí. Konverzní terapie pomáhá asi stejně jako exorcismus.
26. 2. 2023 at 9:15
Asi jako W.A. a ovce Daisy? To je rodina? Jo, tak si ji představovala Marks Tominová ve své koncepci, tedy spíše antikoncepci rodinné politiky…..
23. 2. 2023 at 17:51
„Podívejte se na svatá písma, hlavní knihy všech ostatních světových náboženství. Tam se píše všechno, včetně toho, že rodina je svazek muže a ženy …“
Tak třeba Korán, to je hezký příklad „nevměšování se dospělým do soukromého života:“
https://www.reflex.cz/clanek/komentare/72217/tradici-zabijet-homosexualy-zavedl-sam-mohamed-odstranit-ji-z-islamu-bude-tezke.html
24. 2. 2023 at 12:46
Polygynie (neboli mnohoženství) se vyskytuje v biblických knihách od Starého do Nového zákona a byla užívaná i mnohými dalšími národy světa. Největší abrahámovské monoteistické náboženství, vzešlé ze semitské tradice (islám), dnes praktikuje polygynii v omezené míře.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Polygamie
Takže svatá písma všech ostatních světových náboženství neříkají, že „rodina je (výhradně) svazek muže a ženy.“
Ani postoj různých náboženství k homosexualitě není většinou jednoznačný:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Homosexualita_a_náboženství
Vova plácá nesmysly.
24. 2. 2023 at 14:13
Já bych vás opravil nebo spíše upřesnil. Mnohoženství v islámu nefunguje jako společné soužití muže a více žen, jak si většina Čechů představuje. Jde o paralelně fungující domácnosti, ty ženy se někdy osobně ani neznají. Možná jste četl o Davidu Rathovi, socanském zloději. Tak ten i u
nás vlastně mimo zákonný rámec provozuje mnohoženství, má dvě ženy ve dvou domácnostech, s nimi má děti a roky se takto dokonce tvářil jako ctnostný politik, i za hejtmana ho zvolili. V islámu je to regulováno, ty ženy mají stejná práva, muž se jim musí stejně věnovat, stejně do nich investovat, v podstatě ten chlap žije podle rozvrhu. Nesmí mít preferovanou manželku a ke druhé si jej odskočit. Plno muslimů, jakkoliv to teoreticky mohou mít, to ani nechce. Vzniklo to v důsledku válek, když mužů bylo méně než žen a vyřešila se tím jak osamělost starých panen, tak lepší porodnost. Ale v dnešním světě, kdy je obou pohlaví zhruba stejně, je to skoro přežitek.
25. 2. 2023 at 8:07
rozdíl mezi polygynií a „manželstvím“ homosexuálů je v tom, že jedno plní reprodukční funkci a druhé ne.
polygynie má evoluční smysl i dnes, protože zajišťuje o něco intenzivnější rozmnožování úspěšnějších genů a lepší distribuci hodnot. Zatímco dříve schopnější muži projevovali svou schopnost počtem manželek a dětí, dnes množstvím majetku, což vede k postupné degeneraci společnosti a zcela nežádoucí koncentraci majetku. Takže rozhodně by bylo lepší uzákonit polygynii a klidně i polyamorii dříve, než „manželství“ homosexuálů.
25. 2. 2023 at 11:54
Manželství samo o sobě žádnou reprodukční funkci nemá. Reprodukční funkci má jen různopohlavní soulož. To zaprvé. Zadruhé do manželství gayů a leseb se běžně rodí i děti, byť za asistence třetí osoby. V manželství dvou mužů nebo dvou žen je budoucnost, neboť taková sňatky mohou snadno přežít za pomoci druhých lidí. A evoluce a přežití nestojí a nepadá na tom, zda dítě vyrůstá, nevyrůstá, zná či nezná své biologické rodiče, nýbrž jenom na tom, zda existuje, a zda je vůle lidstva mít potomstvo. Žena poté, co je oplodněná mužem, už toho muže dál pro svou existenci nepotřebuje. Muž, kterému žena porodí děti, už tu ženu také dál pro svou existenci nepotřebuje. Jinými slovy není nutné, aby muž a žena, co spolu vysouloží dítě, dál žili, vázali se k sobě atd. Mohou klidně od sebe odejít a dítě vychovávat s jinou osobou, pokud s tím ta druhá strana nemá problém. V manželství lesbických kamarádek je budoucnost. Použily mě jako biologický materiál, já sám jsem přistoupil na to, že budu zmáčeným otcem neuvedeným v RL. Jinými slovy jádrem manželství není v něm vysouložit dítě a vychovávat jej s tím, s kým jsem jej uzavřel.
24. 2. 2023 at 7:54
Svého času pan Putin rozzuřil Západ (USA,EU,feministky a LGTIstky) tím, že zakázal obchodování s Ruskými dětmi do USA a EU, Dostali se mu od nás i od jinud informace, že tam je degenerabti zneužívají, dělají na nich pokusy s cílem vychovat z lidí poslušné roboty – hermafrodity(se ženským mozkem).
24. 2. 2023 at 8:39
A to ma byt jako co? Adorace vp, ze je chlapak a ochrani „tradicni rodinu“? Tak to bych doporucoval podivat se na stav stridave pece v rusku bliz, a na ruskou „tradicni rodinu“, kde na venkove jsou zhusta muzi celodenne nalozeni v lihu, zeny makaji. Sice jsem naposledy byl v rusku jako male dite, ale zanechalo to ve me silne negativni zazitky.
Tfuj, ze se Stridavka nestydi. Chapu, ze po prasackych zasazich tohoto statu do vztahu k detem mnozi citime (ja take) k nemu jistou zast. Ale vymitat certa dablem, prat si, aby vsem sousedum pochcipaly kozy, kdyz chcipla me, neni dobra cesta. Skoda, ze je tady „stridava pece“ spojovana s leccim, nad cim si slusny clovek odplivne.
24. 2. 2023 at 10:57
Rodičovská rovnost a právo dětí na oba rodiče jsou v Rusku ještě horší než v EU. Tamní situaci znám docela aktuálně. I když je fakt, že tam ani není žádný tlak ze strany mužů na rovnost, tam je pořád bráno jako norma, že se dítě nechává matce. Podle mne Putin myslí ochranou tradiční rodiny hlavně boj proti LGBTABCD, což mu přináší popularitu, ale proti feminám se nevymezuje. Články o Rusku a rodičovských právech na Střídavce vycházely, sám jsem něco překládal. Také si myslím, že odpor k současnému režimu a EU nemá východisko k příklonu k Rusku,
24. 2. 2023 at 11:16
jj, je mnoho lidi, co je s denim v eu (vicemene ve vetsine sveta vnimaneho jako „demokraticky“) nespokojeno, nespokojeno s rustem populismu, socialistickeho prerozdelovani, environtalismu (v jeho temne strance), atd atd.
To nahrava adorovani silne ruky, ted napr. ruska, extremismu obecne. Za pouhy slib – za nas bude lip. Historie ale ukazuje, ze to moc nefunguje.
V rusku casto je zene prenechavano nejen dite, ale i zachovana „tradicni delba prace“ (domacnost + vse ostatni ..) s vnesenim ruskych inovativnich prvku :-).
24. 2. 2023 at 11:17
A přitom zrovna LGBTIQ+ tradiční rodinu nijak neohrožuje. Nikdo z těchto osob nikomu nezakazuje zakládat tradiční rodinu, nikdo dokonce ani přímo nelobbuje proti péči obou rodičů, respektive nezakazuje rodičům vychovávat své děti. Ale jinak opravdu úžasné, že se tento portál takhle veřejně hlásí k válečnému štváči a řezníkovi, který namísto do Kremlu patří leda do Haagu před Mezinárodní soud pro lidská práva za genocidu ukrajinského národa. Akorát medvědí služba veškerému aktivismu za práva otců. Bohužel. 🙁 A to mohu říct, že jsem za posledních deset právě díky lobbingu proti diskriminaci LGBTIQ+ svůj postoj k otcovské výchově a střídavé péči v mnohém přehodnotil. Svůj podíl v dobrém slova smyslu na tom máte i Vy.
24. 2. 2023 at 11:43
Naše diskuse už jsou trochu jako kafemlejnek, stále dokola. Já proti lidem z menšin nic nemám, pokud nezasahují do práv jiných. To jsme podrobně rozebrali nedávno, viz rozhodování za děti, že se narodí nebo budou umístěny do domácnosti dvou leseb. Tím že vy nebo Šlechtová vykřikujete o právech druhých matek a druhých otců, berete práva jiným. Vy jste asi extrém, že jste se svých práv sám vzdal, ale plno podobných případů by proběhlo právě na úkor nevědomých, oklamaných, zneužitých. Pro mne je současné Rusko jeden extrém a současná EU druhý extrém, bohužel si nedokážu vybrat. Považuji za nešťastné, že některé otcovské organizace tíhnou k Rusku, protože tam by si stěžovaly ještě více. Nedávno mne nadzvedlo, jak Putin sezval matky padlých a společně truchlili. Ti padlí neměli otce? V Rusku je otec ještě méně než u nás, ovšem nesnažte se to překroutit, že LGBT a feminy nám nějak pomáhají. Jakkoliv oceňuji váš spíše výjimečný postoj ke střídavce (s malým s), většina vašich pro nás nikdy nehnula prstem. Mám s tím osobní zkušenost, když jeden režisér natočil dokument o mně a mém synovi, a potom s ním skoro všude vyběhli. Zrovna lidé z menšin s ním vyběhli nejrychleji, ani se natajili, že to téma je nezajímá. A současný feminismus se s rodičovskou rovností vylučuje. Přál bych vám vidět, s jakým odporem se setkávám při akvizicích mé knihy v knihovnách, většinou vedených ženami, jaké absurdní bláboly si přečtu, typu – vaši knihu nemáme, ale není o ni zájem, nekoupíme ani náhodou.
24. 2. 2023 at 11:55
Nejsem si vědom, že by přímo LGBTIQ+ organizace byly přímo proti péči obou rodičů, pokud o ní ti rodiče stojí. Rodiče nejsou povinní vychovávat své děti, respektive naplňovat nějaké údajné právo dětí na jejich péči. Jinými slovy LGBTIQ+ se nijak přímo nevylučuje s hodnotami boje za zachování péči obou rodičů po rozvodu. Je-li otec znám a hlásí-li se o svá práva, pak jej může jeho lesbická exmanželka leda nutit do role víkendového strýčka, ale určitě jej nijak nezkrátí na jeho otcovských právech v tom slova smyslu, že by z libovůle mohla nechat na jeho místo napsat svou lesbickou choť. Jestli ale máte takovou negativní zkušenost, tak je mi to líto, protože já jsem si na rozdíl od jiných dal tu práci si Vaší kauzu nastudovat, takže jsem měl i možnost si vytvořit vlastní názor. Máte kromě feministek a žen špatnou zkušenost i s gayi? Mluvil jste o nějakém režisérovi.
24. 2. 2023 at 12:05
Jinak netkví příčina, že většina našich organizací, teď myslím LGBTIQ+, takříkajíc nehnula prstem, právě v tom, že české spolky za práva otců se právě v minulosti dost aktivně vymezovaly i vůči LGBTIQ+ minoritě. Nemám tím teď na mysli Vás konkrétně. Ale Unie otců i Střídavka se zúčastnily minimálně dvou happeningů mířených přímo proti sexuálním menšinám. Jeden se odehrál u Sochy Sv. Václava a byl mířen přímo proti Prague Pride, druhý Na Kampě před francouzskou ambasádou. A že zrovna Valentin Pappazian (za mě náboženský fanatik) akorát feministky a sexuální menšiny utvrzuje ve stereotypu, že co heterosexuální otec, to máčo, homofob a křesťanolibánec, je bohužel pravda.
24. 2. 2023 at 12:07
Režisér mého filmu je známý z titulků, Ján Mančuška. Ten je normální a jako režisér poměrně úspěšný, pokud jde o režimu pohodlné žánry. Cestopisy a historické dokumenty mu berou a vysílají, má i ocenění. Ovšem dokument o mně nikde nevzali, přestože obešel skutečně poctivě skoro všechno. Já nechci a nemohu zveřejňovat to, co mi řekl a napsal v naší soukromé korespondenci, to není slušné. On se s těmi dramaturgy jak v ČR, tak v SR zná, ví, kdo je ženatý, má děti, nebo patří k menšině. A právě ti menšinoví ho hnali tak, že teď už za nimi, pokud se nově ujali funkce, ani nechodí. Možná jste naivní, ale v našem světě si v naprosté většině kope každý za sebe. Postižených otců se v 99 % případů zastávají podobně postižení nebo ti, co bezpráví zažili u svých blízkých, ojediněle i ženy. Moje kniha je venku 9 měsíců a mám naprostou většinu reakcí od mužů s podobným osudem. A naopak, dokonce mé vlastní ženské příbuzné mne kritizují a sekundárně viktimizují. Uvažuji, že pokud napíšu druhou knihu o setkání se synem (doufám), rozeberu v ní také vnímání tématu ve společnosti na základě vlastních poznatků.
24. 2. 2023 at 12:33
Vaší knihu si určitě co nevidět koupím. No tak máte takovou trochu odezvu od muže bez podobného osudu, který se sám dobrovolně nechal použít jen jako biologický materiál. Že se proti Vám staví i vlastní ženské příbuzenstvo, mi přijde smutné. Jak jinak myslíte, že je režisér normální. Jako, že s ním je rozumná řeč, ale bojí se? Nemusíte to dál rozebírat. Pokud máte s gayi a lesbami v tomto směru špatné zkušenosti, je mi to líto. Ale podle mě za tím právě stojí to, že Vás mají spjatého se Střídavkou a Unií otců. Bohužel byť se Vám to nebude líbit i já nemít možnost se Vaším případem podrobněji zabývat, bych asi stereotypně byl pro to, aby zůstal Mirek s maminkou ve Španělsku než s otcem na území nikoho. Říkám nemít víc informací. Vědět jen, že je tu mezinárodní spor o dítě, které jedna ze stran vyřešila zoufalým činem. O to víc je smutné, že máte omezené možnosti uvádět věci na pravou míru. Jako gay Vám ale mohu říct, že i my můžeme tisíckrát vysvětlovat a informovat a stejně je to jenom jako házet hrách na zeď.
24. 2. 2023 at 12:46
Tak to by mne zajímalo čtenářské hodnocení. Po přečtení se mi ozvěte na FB, pod mým jménem. S medializací filmu neměla Střídavka nebo UO nic společného, ostatně v UO jsem nikdy nebyl. Já od režiséra vím, co a jak mu říkali, když si film zkušebně promítali. Tam je prostě autocenzura, nechuť přijít s veřejně známým, ale důsledně zamlčovaných problémem, a nemyslím jen sebe, ale práva otců obecně.
24. 2. 2023 at 13:15
A přitom je to vlastně paradox. Protože minimálně v případě rodičovství gay párů se vlastně lobbuje za výlučnou péči dvou mužů. Kromě toho si myslím, že kort v 90. letech a na začátku nového století si většina rozvádějících se gayů užila se zhrzenými exmanželkami víc než dost. Upřímně i dnes vidím, s jakým nadšením by mnohé matky poslali své dítě, byť třeba jen na víkend, k otci a otčímovi, natož aby s nimi šly do střídavé péče.
24. 2. 2023 at 13:30
Jinak až přečtu, určitě se Vám ozvu.
24. 2. 2023 at 11:22
Škoda pro všechny solidní otce, kterým jsou třeba kvůli předsudkům a genderovým stereotypům odpírána rodičovská práva. Ale právě, že Střídavka a Unie otců dělají tatínkům medvědí službu, protože akorát všechny jen utvrzují ve stereotypu, že všichni heterosexuální muži jsou jen máča a homofobové, co pro ránu nejdou daleko, a co nedokáží překousnout, že už jaksi ztratili své místo na výsluní. Bohužel. 🙁 Přitom jestli existuje někoho, o koho by se mohli opřít, tak jsou to právě gayové a lesby, popřípadě solidní feministky. Ty feministky, které chtějí ale rovnoprávnost se vším všudy, tedy nejen s právy, ale i povinnostmi, a které brojí jak proti mužskému tak i ženskému šovinismu.
24. 2. 2023 at 12:05
Jan fiala: „…Ty feministky, které chtějí ale rovnoprávnost se vším všudy,…“
Myslim, ze takove feministky uz nejsou. Ve smyslu aktivistek, nekde vystupujicich a bojujicich. Ano, nekdy si tak rikaji rozumne normalni zeny – ale nikam s tim nelezou. Proste roznopravnost zen uz davno u nas je, zakonna i fakticka. Spise se to preklapi do opacneho gardu, diky „feministkam“, co chteji prava vetsi (vyhrazena mista, vychovne, vek odchodu do duchodu, atd)
24. 2. 2023 at 12:40
Musím ze své zkušenosti říct, že kdykoliv si hledám práci, skoro pokaždé narážím na manažerky a ženy vedoucí. Já teda s nimi většinou vycházím. No a i v Evropě už se hodně žen dostalo do vrcholné politiky. No nicméně po právní stránce mají ženy a muži stejná práva i povinnosti, včetně branné povinnosti, a věci jako boj s genderovými stereotypy bych spíš nechal nějak vyřešit pomyslnou neviditelnou rukou společenských pravidel a mravů. A že šovinismus, jakož i homofobie a jiné negativní jevy, nikdy zcela nevymizí, si musíme všichni umět přiznat.
24. 2. 2023 at 17:47
Všimnite si základního anti-evoluční tvrzení, že když chce mít někdo moje miliony let osvědčené zákonné právo, tak to prý není nic, co by mé práva a existenci lidstva ohrozovalo. Ohrozuje !!! A nejen mne. Ale geneticky a chováním evoluci mozku lidstva.
Ps: Nemám nic proti postiženým lidem až do té chvíle, pokud nechtějí mít moje evoluční přirozené a miliony let ověřené heterosexuální práva…
24. 2. 2023 at 21:22
Vážený, všichni lidé mají stejná práva a povinnosti bez ohledu na sexuální orientaci. Nikomu z toho, že je heterosexuál nevyplývají žádná speciální práva a naopak.
25. 2. 2023 at 7:28
Nikdo nikomu nebrání, aby se ženil, vdávala a plodil i vychovával děti v miliony let známem zvazku mezi mužem a ženou.
Pokud někdo nechce, anebo nemúže žít jako žena a muž v manželsttví, tak nemúže dostat stejná práva jako má manželství.
Je to jako kdyby vrah chtěl stejná práva, jako má policajt. To je, aby vrah mohl beztresně fyzicky zastřelit policajta, který po něm a jiných lidech střílí…
25. 2. 2023 at 7:32
Na to, aby někdo měl děti, se ani nemusí ženit nebo vdávat. Do toho, s kým kdo vychovává děti, Vám nic není. Žena může vychovávat dítě s lesbickou manželkou, muž s homosexuálním manželem, a to za asistence třetí osoby. Jádrem manželství není tvorba dítěte s tím, s kým jej uzavírám.
25. 2. 2023 at 10:12
To co jste napsal poýívá dnes šíří bulvár, ale i zastrašní vědci.
Odpověď: na
1.větu : Civilizovaný člověk k tomu, aby měl dítě, musí mít právo se ženit a vdávat. To, že dnes dítěti nenormální politika nezabezpečuje, aby se rodilo jen v manželství a mělo otce je první krok do degenerace genu, mozku. Atd.
2. větu : Civilizovaná společnost je tu na to, aby dohlížela na to kdo a jak vychovává děti a pomáhala mu s výchovou civilizovaného, zdravého člověka. Prostřednictvím studovaných odborníku – ne bulváru, jako je to dnes.
3. Částečně souhlasím s Vaší 3.větou, ve které si stěžujete na to, že už cca 100let mohou lesby si nechat beztrestně udělat dítě podvedeným mužem, potom ho o dítě okrást a vychovávat ho s jinou lesbou. Při tom okrádat jeho otce o peníze, majetek a ohrozovat křuvým obviněním atd.
4. Manželství a rodina je byla a je základem na tvorbu zdravých dětí. To je možné jen otcem i matkou. Dítě má mít právo vědět, kdo je jeho otec, aby se v dalších pokolení nevědomky nekřížilo se svými blízkymi příbuznými a nedegenerovalo takto civiliaci. Atd
25. 2. 2023 at 11:49
1. K tomu, aby člověk měl dítě, z logiky věci nepotřebuje manželství. Stačí prostě najít někoho s jinými pohlavními orgány, s kým bude mít sex, a tím to končí.
2. Už jednou jsme tu měli kolektivistický systém, který se pletl druhým lidem do života. Je vtipné, jak ti co nejvíc straší údajným neomarxismem bývají zpravidla komunisté ti nejkomunističtější z komunistických, jen skrytí pod jinými líbivými hesly.
3. Gay a lesbické páry si pořizují děti za pomocí třetí osoby, která s tím souhlasí. Pro Vás možná neuvěřitelné, ale já dobrovolně poskytl svůj biologický materiál lesbickému páru výměnou za to, že nebudu uveden v RL, a že nebude hrát v životě toho dítěte žádnou roli. Čili nikdo nikoho o nic neokradl, ani nezkrátil na jeho právech. Dítě nemá právo na to, aby o něj biologičtí rodiče jevili zájem, či jej osobně vychovávali nebo se k němu hlásili.
4. Manželství samo o sobě dítě uvádí v omyl, protože počítá s automatickým otcovstvím manžela matky. Ten ale být biologickým otcem nemusí. Ti, co se nejvíc ohání právy dětí vědět, kdo je jejich krev, by měli konečně uznat, že manželství samo o sobě práva dětí ohrožuje snad nejvíc.
25. 2. 2023 at 12:32
Dík za odpověď i za upřimný projev agrase vuči heterosexualním evolučním hodnotám jako je například manželství. I za argumenty, které jsou v rozporu s evolučními a historickými hodnotami.
Chápu, že vás štve, že chcete práva evolučně schopných bez toho, aby, aby jste se snažil od nich učit. Není to jen vaše chyba, ale je to chyba především společnosti, která vám to toleruje a doknce Vás v tom podporuje.
Přejeme Vám vše nejlepší.
ÚMS-HPR
25. 2. 2023 at 14:26
Evoluce tkví v tom, že chlap souloží s ženskou, ne v manželství. Schopnosti evoluce jsou schopní všichni, kteří mají plodná vajíčka nebo spermie.
26. 2. 2023 at 8:17
Příliš zjednodušený pohled na evoluci.
Např. Neberete v úvahu případy, když fyzicky, nebo právem, zákony svážou feministky, -ti muže s plodnými spermiemi tak, aby nemohli souložit a aby mohli souložit jen feministky,-ti, LGBTIsti, nebo jinak duševně, reprodukčně, tělesně degenerovaní…
26. 2. 2023 at 13:22
Nejsem si vědom, že by k někdo někomu zakazoval souložit, a už vůbec ne feministky nebo LGBTIQ+ lidé. Opět si vymýšlíš.
27. 2. 2023 at 9:03
Děkuji za přiznání a za útok, že si vymýšlím. Nevíte, kde jsme si potykali?
To, že si něco nedokážete uvědomit, ještě neznamená, že to neexistuje. A ten, kdo si to uvědomuje(na základě výchovy, vzdělávání, vědomostí, genetiky a morálky…) si vymýšlí. Dobře že jste připoměl : Feministky a LGBTIQistoky veřejně přiznávají, že lež je jejich základní pracovní metóda…
Pokuste se studovat. Už Lenin řekl : Učit se, učit se, učit se 🙂 .
Bohužel poslední generace se řídí feministickým heslem: Ženy, nemusite být moudré, vzdělané. Musíte být sebevědomé …
5. 3. 2023 at 20:17
Pro Jan Fiala. S Vašimi pomýlenými názory a sobeckým postojem nesouhlasím. Sobecky jednáte tím, že svoje vadné geny necháte šířit a na vlastní dítě se vykašlete. Dal jste genetický materiál zdarma, za finanční odměnu na dovolenou? Snad ty sobecké lesbické ženy přečtou tuto diskusi a jednou Vás zažalují za neplacení alimentů zpětně. A česká justice právě ve Vašem případě neurčí kontakt dítěte v jeho zájmu s jeho biologickým dárcem, který o něj nejevil od narození zájem a neplatil alimenty. Jak to česká jutice už umí aplikovat.
Promiňte, není to nic osobní, ale jsem zklamán tak ubohým důkazem mužské tuposti a blbosti a sobeckosti, kterou jste zde dobrovolně vyjevil.
Heterosexuálním mužům, kteří usilují o podíl na vychově vlastních dětí, morálně nesaháte ani po kotníky. Laskavě se neotírejte o Unii otců a server Střídavka a jejich představitele. Oni pro podporu a osvětu zodpovědných rodičů a justicí týraných dětí udělali ohromný kus práce.
Klidně si pouštějte svá „moudra a dekadentní sliny“ dále, evolučně progresivní lidi a sdružení to určitě nezastaví. Vaše divné geny v jednom exempláři přežijí, lituji to dítě, ale není to naštěstí většinový prvek. Není a nebude.
Vy nejste nikým navedený ani zaplacený. Možná jste jenom dostal odměnu za genetický materiál?
6. 3. 2023 at 5:44
Bylo mi přispěno na dovolenou jenom za to, že jsem si udělal dobře do zkumavky. Ty dvě lesby mě po dohodě neuvedly do rodného listu a nyní usilují o možnost přiosvojení lesbickou manželkou biologické matky, aby ta musels v případě rozvodu platit alimenty. O mě strach nemějte. Ony mě žalovat nebudou, protožr samý to takhle chtěly. Věděly, že spolu dítě nepočnou, a že si musejí sehnat genetický materiál. Jinak druhou světovou vyhrály USA a Anglie. SSSR jen převzal štafetu po Hitlerovi, a že mluvíme česky je historická chyba. S němčinou bychom se lépe ve světě dorozuměli. Škoda, že se rozpadlo Rakousko Uhersko.
5. 3. 2023 at 21:06
Pro tuleně a další, vzdělejte se sami, u svých rodičů, proč dnes mluvíme na našem území česky. Je to opět jenom díky Rudé armádě a Sovětskému svazu.
Vy jste pravděpodobně neměli předky v Lidicích a Ležácích. Co dělali odvážného Vaši předci během války? Odvážně a opatrně přežili a dočkali se osvobození právě tou Rudou armádou?
Když už si to nepřiznáte, tak se aspoň laskavě zbaběle nenavážejte nepodloženými spekulacemi do motivace a údajného financování serveru Střídavka a činnosti Unie otců.
6. 3. 2023 at 8:01
Unia mužov Slovenska – Hnutie pre rodiny a Klub žien a matiek pri ÚMS:
Už desiatky rokov navrhujeme, aby k degeneratívnym návrhom a propagácii genocídnych ideológii bolo pristupované rovnako, ako k popieraniu nacismu, fašismu a plánov vyvraždiť Slovanov, Židov…
Feministická a LGBTI ideológia a činnosť je evidentne rovnako nebezpečná, dokonca nebezpečnejšia pri vyhadzovaní obyvateľstva, než nacistická!
Feministky a LGBTIstky patria do izoláce – tak ako nacisti, fašisti. Nie je možné ich neustále nechávať opakovane páchat beztrestne uzákoňovanie zločinov podľa hesla „Šak ono sa to ráz podarí“.
20. 3. 2023 at 16:38
Tady se tedy sešla dobrá žumpa. Že se nestydíte citovat a někteří dokonce adorovat stíhaného válečného zločince, fuj!
A co se týká útoků na LGBT komunitu, říká se, že kdo má největší problém s homosexuály, je sám latentní homosexuál. Aneb podle starého českého přísloví – potrefená husa v hejně nejvíc kejhá 😉