Ing. Aleš Hodina
Za devatero horami a devatero řekami, nacházela se jedna malá zemička. Byla celá protkaná kolejemi, po kterých jezdily mašinky provozované Čistými drahami. O vrchnosti v Čistých drahách se v oné zemi šuškalo ledascos. Prý i že se mají navzájem hodně rádi. Lidem ale spíš vadilo to, že vlaky Čistých drah často přijely pozdě a čisté také moc nebyly…
Lidé proto už s Čistými drahami tolik jezdit nechtěli. Že prý je to v jejich vagonech úplně stejné, jako když zemi ještě vládnul rudý drak. Vrchnost tedy přemýšlela, co s tím. Jednoho z nich napadlo: „My jsme stejní a máme se spolu moc, moc rádi. U prosťáčků to přece musí fungovat také tak. Dáme je ve vagoncích hezky k sobě, své ke svým, a určitě pak bude všecičko lepší.“
I vydali pokyn svým sluhům, ať to tak zařídí. Sluhové ale nevěděli, jak to přesně mají udělat. Na vrchnostenském mejdanu nebyli, tak se jen domýšleli. Své ke svým? Podle čeho máme lidi rozdělit? Aby to pak vůbec průvodčí poznali, kdo kde má být.
Tady má naše pohádka víc možných pokračování. Padaly totiž různé návrhy, třeba ROZESADIT MUŽE A ŽENY… Nakonec se sluhové shodli na tom, že nejjednodušší bude lidi rozdělit podle barvy. Na černé a bílé.
A tak ve vlacích Čistých drah vznikla kupé pro bělochy. Mluvčí Čistých drah hned tento nápad vychválil: „Oddíl pro bílé nabízí jistotu, pocit bezpečí a dostatek informací o průběhu cesty. Některým bělochům není příjemné sedět v uzavřeném prostoru s černochy.“
No ale co když do oddílu určeného bílým černoch přece jen nastoupí? Bude vykázán?
„Pokud by ho běloši upozornili a on je neposlechl, tak většinou v blízkosti oddílu bývá průvodčí. Takže je to otázka několika minut po odjezdu vlaku, než by byl k dispozici, aby situaci vyřešil… Pokud se nebude bránit přesednutí, tak není důvod, aby musel ven z vlaku. Předpokládám, že pokud je to slušně vychovaný černoch a běloši ho sami upozorní, že je to pro ně vyhrazený oddíl, tak si černoch sám přesedne jinam.“
Avšak lidem se ta novinka nějak moc nelíbila. Ano, někteří černoši jsou hrubí, ale proč mají kvůli tomu být vykazováni všichni? A co běloši, kteří ve vlacích také kradou?
Čisté dráhy ale svůj nápad hájily. Prý nikoho nediskriminují. Černoši dokonce prý v kupé mohou i sedět – až do doby, než si na jejich místo bude chtít sednout běloch. „Bílý oddíl je projevem úcty, ochrany a pomoci bělochům. To jsou charakteristické prvky chování černých k bílým, které je typické pro naši západní kulturu a společenské mravy,“ dodal mluvčí Čistých drah.
No, milé děti, co myslíte, jak pohádka dopadla? Začaly se ozývat všechny ty spolky za rovnoprávnost černých a bílých? Přišli drábové a pozavírali vrchnost Čistých drah? Nikoliv. Čisté dráhy oznámily, že ještě do půlky roku zvýší počet kupé pro bělochy.
Převzato z HODINA.BLOG.IDNES.CZ
22. 2. 2012 at 4:12
Já asi žiju v pohádce…
22. 2. 2012 at 9:45
Pak, ale přijel princ na žlutém koni, ke všem se začal chovat slušně a Čisté dráhy vzal rudý čert, milé děti.
22. 2. 2012 at 10:43
hlavně tam bude sedět satrý děda a přijde mladá kurva a on jí bude muset uvolnit místo, je to velká neúcta ke stáří a je vidět co za lůzu sedí v č drahách.
Mimo jiné každý nákladák a každá provozovna musí dodržovat hlukové limity, ale 50 let staré mašiny drah nemusí vůbec nic jsou přeci státní…
22. 2. 2012 at 12:54
a pak tu nemá stát a úřednici porušovat ústavu a diskriminovat obyvatele, takto okatě to ani komunisté nedělali
23. 2. 2012 at 14:15
Dále bude následovat zatemnění oken vyčleněných kupé, aby postávající zvrhlíci mužského pohlaví na nástupištích, nevrhali své vilné pohledy do kupé sedících matrón. Obsluha průvodčích pouze kastrovaných eunuchů, bo průvodčí je přeci jenom také chlap, a mohl by jeho pohled ulpět na nadýmajícím hrudníku novodobé šlechty ženského matrichariátu.
Jenomže z téhle pitomosti si tak trochu děláme legraci. Ale vážná věc je rozdělování rodin, rozdmýchávání nevraživosti mezi manželi a podpora rozvodů nástěnkami plnými intervenčních center pro týrané vdané ženy, matky, které si přeci z lásky vzaly toho lumpa !!!!