Gabriele Kuby
Podívejme se střízlivýma očima na stav naší společnosti, na rozvrácené rodiny, na matky a otce, kteří sami vychovávají své děti, na mladé lidi s hlubokými duševními ranami, na miliony lidí závislých na pornografii, na miliony sexuálně zneužitých dětí, na miliony potracených dětí a na naši vlastní životní cestu a zeptejme se učitelů, lékařů, psychiatrů, terapeutů, sociálních pracovníků na úřadech pro mladistvé, a uvidíme, že štěstí se zděšeně odvrací od tohoto druhu svobody. O mládeži hovoříme jako o záruce štěstí, ale vytváříme společnost, v níž je stále méně usměvavých dětí a stále více smutných starců.
Toto vše je veřejně známé. Hledají se příčiny a diskutuje se o nich, ale příčina, která je snad nejdůležitější, je tabuizovaná: deregulace sexuálních norem, která vede k sexualizaci společnosti. Sexuální normy jsou v každé společnosti chráněny společenskými a právními sankcemi. Jestliže dosud byla standardem monogamie, dnes jsou povolené normy hedonismu a sexuální promiskuity, jejichž prosazení se vynucuje společensky i zákonem pod praporem rovnosti a antidiskrimininace. [ … ] dobré se nazývá zlým a zlé dobrým, takže lidé ztrácejí orientaci…
Popisuji globální sexuální revoluci, která je schopna rozbít tradiční hodnotové systémy všech kultur a náboženství; ideové průkopníky od dob Francouzské revoluce až k postmoderní genderové ideologii Judith Butlerové; podporu revoluční agendy prostřednictvím mezinárodních politických elit; totalitní úsilí, které je zjevné v programovém dokumentu Jogjakartské principy; konkrétní prosazování genderové ideologie ve společnosti až k politicky motivované změně jazyka; mor pornografie, před nímž už nelze uchránit děti a mladistvé; homosexuální hnutí jako aktivní hnací sílu této revoluce; i když se už nemůže vést diskuse o zásadních aspektech tohoto hnutí bez toho, aby člověk byl osobně vystaven nátlaku, v této podrobné kapitole jsou uvedena fakta, vědecká bádání a vnitřní protiřečení; ve zvláštní kapitole zkoumám křesťanský postoj k homosexualitě a zacházení církví s nároky hnutí; v kapitole Sexuální výchova ve školách a mateřských školách detailně odhaluji, jak povinná školní sexuální pedagogika aktivně uvádí děti a mladistvé do hedonistické sexuality, takže se nevytvářejí hodnotové postoje, které vedou k manželství a rodičovství; v předposlední kapitole na exemplárních případech poukazuji na to, jak se sexuální revoluce politicky uskutečňuje útokem na základní demokratické svobody, namířeným především proti křesťanům. Toto vše v poslední kapitole vyúsťuje do naléhavé prosby této knihy, kterou je: Vystříhat se nové totality, která ve jménu svobody ničí svobodu.
Ukázka z úvodu knihy Gabriele Kuby „Globální sexuální revoluce“. Přeložil Ing. Aleš Hodina, dr. h. c. Knihu lze objednat ve slovenském jazyce ve vydavatelství LÚČ, český překlad se připravuje.
Okomentovat